piątek, 1 czerwca 2012

Jan Nowicki, Aaron Eckhart, Patricia Kazadi

Hej. Ostatnio nie miałam czasu wchodzić na dłużej na bloga, dlatego notka jest dopiero teraz. Chyba już od dwóch miesięcy nie wysłałam żadnego listu, ale niedawno przyszedł jeden autograf, a dwa dostałam ;).

Pierwszy autograf od Jana Nowickiego dostałam od kuzyna, który zdobył podpis osobiście.


                Aaron Eckhart
Wysłane: list, IRC, SAE, 2 zdjęcia
Sent: letter, IRC, SAE, 2 photos

Kiedy/When: 24.02.2012r.

Otrzymane: 3 zdjęcia z autografem         i dedykacją (jedno, którego nie wysyłałam wielkości A4)
Received: 3 photos with autograph and dedication

Kiedy/When: 21.05.2012r.




Autograf od Patrycji Kazadi dostałam od kolegi mojego taty, który był na widowni w "You Can Dance"

6 komentarzy:

  1. No,no! Śiwente zdobycze.
    Cieszę sie , z e wkońcu NN;-)+ zaprszma do mnie .;_
    autografy-ineczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooch, uwielbiam Aarona! Mam nadzieję, że mój list też niedługo do mnie wróci... Mam też nadzieję, że dostanę tą samą fotkę, bo Aaron wygląda na niej mrrr. :3
    Nie odpowiedziałaś mi a'propos Lary Pulver. Prośbę wysłałaś na adres via venue?
    Gratuluję wszystkich sukcesów i zapraszam do siebie. :)
    Pozdrawiam!
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super, tez do Aarona wyslalam ale wciaz czekam. Pozdrawiam
    http://www.kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie:)
    autografy-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje .! U mnie nn autography-domino.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne autografy! Szczegolnie Aarona ;) Tez musze do niego napisac :) Buziaki i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń